Klachten
Wij vinden het heel vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Een klacht handelen wij zo snel mogelijk af. Controleer bij ontvangst van onze producten meteen of alle bestelde producten ontvangen zijn en of deze alle onbeschadigd zijn. Als u schade ontdekt, maak hier dan een foto van. Mail deze foto zo spoedig mogelijk naar The Secret Case zodat wij de schade, indien het is veroorzaakt tijdens het transport, kunnen verhalen op de vervoerder. Voor een snelle klachtenafhandeling verzoeken wij u incomplete en/of beschadigde leveringen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 8 dagen, te melden bij The Secret Case. NB Zodra de geleverde materialen zijn verwerkt kunnen wij niet meer verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele kleurverschillen of zichtbare schade.
Wanneer u heeft opgemerkt dat er iets niet in orde is met de levering, neem dan gelijk contact met ons op. Wellicht is het probleem snel opgelost. Mocht dit niet het gewenste resultaat hebben, dan ontvangen wij graag de klacht schriftelijk per post (Heideweg 20, 3921CL Elst) of email (info@thesecretcase.nl) inclusief foto’s van het materiaal. U ontvangt van ons een bevestiging van de klacht. We onderzoeken de klacht en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht geven wij u bericht over de oplossing. Mocht de oplossing meer tijd vragen, dan houden wij u daarvan op de hoogte.
Mocht u de afhandeling van uw klacht niet direct met The Secret Case willen afhandelen, dan kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar The Secret Case bij is aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. Voor meer informatie: zie www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Inklapbare content
Kan ik ook stoppen met spelen en later verder spelen?
Ja, controleer wel eerst of je browser cookies aanvaardt. Zo onthoudt onze chatbot je voortgang.
Gebruik je een Apple product, zorg dan dat de optie “voorkom volgen” uit staat. De instelling bij Safari moet je ook uitvoeren als je een andere browser gebruikt!
Wat zijn de levertijden?
Analoge Cases
Wil je je speurkunsten loslaten op onze analoge cases? Reken dan best op een standaard levering tussen 1 en 3 werkdagen.
Digitale Cases
Bij digitale cases gaat het nog sneller. Eens je hebt betaald, heb je meteen toegang tot de moordzaak.
Vanaf waar kan ik een case spelen?
Een moordspel vindt in principe bij jou thuis of op een door jou gekozen locatie plaats. Dit kan dus overal in Nederland én België. Voor het onderzoeken van een moordzaak dien je te beschikken over een computer of iPad met internetverbinding. Gedurende het onderzoek dien je te beschikken over een internetverbinding om contact te hebben met je hulp detective.
Vanaf welke leeftijd worden de cases aangeraden?
Onze cases zijn levensecht en bevatten echt bewijsmateriaal en foto's. Wij adviseren daarom een leeftijd vanaf 16 jaar. Wanneer een spel met ouders samen wordt gespeeld is een jongere leeftijd wellicht ook mogelijk. Dit is uiteraard afhankelijk van het kind.
Kan ik ook een case cadeau geven?
Uiteraard! Je kan een analoog case kopen, dit verpakken en cadeau geven.